A strukturált és dokumentált információáramlás minőségbiztosítási szempontból nagyon fontos: megkönnyíti a felelősségi körök meghatározását és a feladatok nyomon követését.
Az FMR Lite lényege, hogy Ön bárhonnan, bármikor informálódhat folyamatban levő ügyeiről, feladatairól; láthatja, hogy a feladatban részvevő munkatársak és külső beszállítók hogyan követik a belső utasításokat. A másodpercpontos dokumentálás eredményeképpen nincs letagadható információ.
Az előre definiált témákhoz előre definiált felelősök is tartoznak, akik a feladat létrejöttekor automatikusan email-értesítést kapnak. Nagyon fontos, hogy az email-értesítésben a rendszer nem közöl semmilyen, a folyamattal kapcsolatos információt, így annak megismeréséhez muszáj belépni az FMR Lite fiókba.
A beérkező operatív eseményekről a feladat jellegéhez kapcsolt személyek automatikusan értesíést kapnak.
Zökkenőmentes többrésztvevős kommunikáció és azonnali információ a folyamatok jelen állásáról.
A rendszer használata során fény derül kik azok a személyek akik nem mernek döntést hozni és ezzel hátráltatlják a folyamatokat
Az FMR Lite rendszerben minden feladathoz, részfeladathoz megfelelő jogosultságokkal rendelkező felhasználókat rendelhet. Így a rendszer használatával az üzenetek, feladatok biztosan eljutnak ahhoz a címzetthez, akinek azt meg kell kapnia. Ellenőrizheti, hogy egy üzenetet elolvastak-e, és azt is, hogy történt-e intézkedés a címzett részéről a feladattal kapcsolatban. Így a rendszer használatával kiküszöbölhetőek a rossz helyre címzett emailek, a nem kapcsolható, vagy téves telefonszámok felhívása és az ezekből adódó félreértések, információ-elakadások.
Nagyon fontos, hogy az email-értesítésben a rendszer nem közöl semmilyen, a folyamattal kapcsolatos információt, így annak megismeréséhez muszáj belépni az FMR Lite fiókba.
Ez biztosítja, hogy az információközlés garantáltan dokumentált lesz, kiküszöböli az e-mail rendszerek egyik legnagyobb hibáját, hogy sok esetben nem kapunk visszaigazolást az olvasás tényéről. Ez az FMR Lite használatával nem fordulhat elő! Ön mindig pontosan látni fogja, melyik információ ért célba, és pontosan mikor.
A bejegyzéshez minden, a folyamatban részt vevő személy hozzáfűzhet megjegyzéseket, így pontosan nyomon követhető a folyamat. Minőségbiztosítási és biztonsági szempontból egyaránt fontos, hogy a rendszer nem teszi lehetővé egyetlen felhasználója számára sem, hogy a felvitt információk bármelyikét később törölje, módosítsa.
Az FMR Lite úgy lett kialakítva, hogy Ön bárhonnan, bármikor informálódhat folyamatban levő ügyeiről, feladatairól. Mindegy, hogy egy asztali számítógépről, egy laptopról, vagy egy okostelefonról jelentkezik be a rendszerbe, átlátható, könnyen kezelhető felületen intézheti ügyeit.
A feladatokról, a feladatokkal kapcsolatos fejleményekről a rendszer emailben folyamatosan tájékoztatja Önt, így mindig képben lehet a dolgok pillanatnyi állásáról, és beavatkozhat, ha szükséges.
A feladatokhoz rendelt felelős személyek szintén folyamatosan tájékoztatást kapnak mindenről, így mindenki pontosan, valós időben nyomon követheti a felelősségi körébe tartozó munkamenetek alakulását.
Az FMR Lite segítségével tudni fogja, hogy hol-, illetve kinél akadnak el rendszeresen a folyamatok, így segít meghatározni a fejlesztendő területeket vállalkozásában.
Miután a résztvevő munkatársak neve, elérhetősége és fényképe is megjelenik a bejegyzések mellett, ennek van egy pozitív pszichológiai hatása is. Hiszen ha itt szerepel a vállalkozás összes olyan vezetője, akinek rálátása van az adott problémára, akkor a kezelő személy a saját főnökének arcképével szemben írja bejegyzéseit, így nagyobb felelősséggel kezeli a feladatot is.
Minden cégnél, szervezetnél előfordulhatnak olyan emberek, akiknél valamiért rendre elakadnak a folyamatok. Sok esetben ez azért van, mert nincsenek tisztában a pontos feladataikkal, vagy nem merik vállalni a felelősséget döntéseikért, esetleg rosszul gazdálkodnak az idejükkel. Mivel az FMR rendszerben minden feladathoz, részfeladathoz dedikált felelős tartozik, így használatával fényt deríthet arra is, hogy kik azok az emberek, akiknél rendre megakad egy-egy folyamat. Így Ön időben tud intézkedni, a megfelelő személy részére a megfelelő továbbképzést biztosítani, vagy átszervezni a cég felépítését úgy, hogy minden pozícióhoz a megfelelő ember legyen hozzárendelve.
Az FMR szerver egy folyamatosan fejlesztett, többféle védelemmel ellátott szerver-központba került elhelyezésre.
Minden adatot folyamatosan kódolunk, így egy esetleges adatlopás setén a kiszivárgó információ egy értelmetlen karaktercsomag, amelynek visszafejtése az értékét meghaladó energiákat emésztene fel.
A rendszerünket folyamatosan (évente 2 alkalomal) profi etikus hackerek tesztelik, feltárva az esetlegesen nyitva hagyott réseket.
Bár lényegesen biztonságosabbnak tartjuk, mint a nyilt email útján történő információcserét, vállalati titkok és bizalmas infomrációk tárolására nem javasoljuk! Az FMR rendszer elsősorban az operatív feladatok és az azok megoldása során képződő dokumentumok kezelésére és tárolására szolgál.
Optimalizálja vállalata munkafolyamatait, szüntesse meg a felesleges folyamat- elágazásokat, tegye hatékonyabbá cége működését
A hagyományos kommunikációs csatornák egyre kevésbé felelnek meg a hatékony folyamatmenedzsment elvárásainak. Legnagyobb hátrányaik, hogy az információáramlás nem gördülékeny, nem dokumentálható, nem ellenőrizhető és nem biztonságos. Ebből következően a hagyományos csatornákon kommunikáló vállalatoknál nagy eséllyel fordulnak elő elakadt információk, elkallódott dokumentumok, téves feladatkiosztás, vagy vitatható szituáció miatt működési zavarok, csúszások. Egy vállalatnak olyan kommunikációs eszközre van szüksége, ami a fenti hibákat teljesen kiküszöböli, és ezen túlmenően még időt, energiát, erőforrást, végső soron pénzt takarít meg.
Az FMR rendszer a zökkenőmentes és dokumentált információáramláson túl még számos előnyt biztosít cégének, mint például
Egyértelmű feladatkiosztás és felelősségi körök
Lehető leggyorsabb folyamatszervezés
Azonnali információ a folyamatok állásáról Statisztikai adatok a folyamatban levő és elvégzett feladatokról
Ha egy folyamat elakad, lehetőség a helyzetelemzésre
Magas fokú adatbiztonság és adatvédelem
A vállalat sajátosságaihoz igazítható, bővíthető modulrendszer
A minőségbiztosítási folyamatok támogatása Igény szerint egyedi fejlesztések
Mindezt egy letisztult, könnyen átlátható felületen, melynek megalkotásakor kiemelt szempont volt, hogy teljesen átlagos felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel is magától értetődő legyen a rendszer használata.
Az FMR feladat-menedzsment rendszer különleges és rendkívül hatékony eszközt ad a cégvezetés és a részlegvezetők kezébe. A vállalat működése során felmerülő feladatok létrejötte, a feladatok munkatársaknak történő kiadása és nyomon követése, illetve az ehhez kapcsolódó feladat megoldási- és teljesítmény értékelések és statisztikák adott munkaterületre és időszakra vonatkozóan kis erőfeszítéssel, adatvesztés nélkül állnak a menedzsment rendelkezésére. Ezzel az eszközzel a vállalat időt, humán erőforrást és végső soron pénzt takarít meg, miközben a teljesítménye, hatékonysága és az új kihívásokra adott reakcióideje javul. Nincs szükség a továbbiakban lassú és időt rabló értekezletekre a feladatok nyomon követése érdekében.
A bevitt adatokból a vállalat munkáját segítő statisztikák, diagramok, elemzések és kimutatások készülhetnek, mint például:
aktuális folyamatok száma
aktuális folyamatok erőforrás igénye
határidő túllépések listázása
statisztikai adatok a feladatok mennyiségéről, lefutásáról
munkatársak hatékonyságának mérése
A megrendelő szakemberei által megfogalmazott igényeknek megfelelően a meglévő kimenetek mellé további egyéni analitikai modulok fejleszthetőek.
A modulok által felölelt területek (beszerzés, karbantartás, stb...) mindegyike a legtöbb feladat esetében közösen dolgozik, de nem feltétlen vesz részt minden terület egy feladat megoldásában.
Egy folyamat bármely modulban elindulhat, hiszen kezdődhet egy folyamat beszerzéssel, meghibásodással, audit nemmegfelelőséggel...
Az ezekhez tartozó felhasználók megfelelő jogosultság birtokában indíthatnak egy feladat-menedzsment folyamatot. A folyamatnak kap egy elnevezést, nyilvántartási számot, meghatározásra kerül a felelőse, a végrehajtási határideje, valamint a feladatba bevont egyéb modulok (területek).
Az FMR minden bevitt adatot, dokumentumot time-code alapján rögzít, a későbbiek során ezek visszakereshetőek, megjeleníthetőek.
A rendszerből törölni semmit sem lehetséges, ez a felhasználókat gyakorlatilag kényszeríti, hogy komolyan vegyék az adatbeviteleket érthetőség, komolyság és hatékonyság szempontjából.
Maximálisan felhasználóbarát felület kialakítására törekedtünk, figyelembe véve, hogy egy túlbonyolított, nehezen követhető rendszert senki nem használ szívesen.
Időtálló, a következő évtized előre felmérhető informatikai környezetéhez maximálisan illeszkedő szoftvert készítettünk Önnek.
Az információk ki- és beáramlását, valamint a folyamatokat a lehető legmagasabb szinten automatizálni képes szoftvert terveztünk, ami így csökkenti az emberi erőforrás-igényt, növeli a teljes üzem hatékonyságát, segít optimalizálni a költségeket, valamint ebből logikusan következően növeli a versenyképességet.
A folyamatok menedzselése során minden, a feladatokkal összefüggő adatot rögzíteni képes.
A lehető legjobban kizárja a folyamatok elágazásának lehetőségét, ezzel csökkentve a „parkolópályák” számát a feladat-menedzsment során.
Egy vállalat hatékony működésének érdekében természetes, hogy bizonyos, a corporate security szempontból alacsony kockázatot jelentő részfolyamatokat a vállalat kiszervez a saját állománya erőforrásainak optimalizálása érdekében.
Az FMR alkalmazásának a külső partnerekkel való együttműködésben több előnye is van
a külső vállalkozások által végzett folyamatokra való felhívás, értesítés automatizálható
a külső vállalkozások által végzett folyamatok elvégzésére a beavatkozó személy a rendszeren keresztül észrevételezhet, dokumentáltan kommunikálhat, visszajelzést adhat
az elvégzett beavatkozások, folyamatok szükséges dokumentumait a külső vállalkozás a rendszerbe feltöltheti
tehermentesíti az adminisztrációs feladatok alól az egyébként is túlterhelt belső állományt
Nagyon fontos kérdés, hogy miként szavatoljuk az FMR rendszer felhasználóinak adatbiztonságát?
Több hazai és külföldi felmérés alapján a kis- és középvállalati szektorban, kevés kivételtől eltekintve, az adatbiztonság igen alacsony. Még egy jól szervezettnek tűnő vállalati informatikai infrastruktúrában is könnyen felfedezhetőek igen komoly rések.
Hiába a tűzfal, a profi adatvédelem, ha a munkatársak egy vállalati információkkal telezsúfolt hordozható számítógéppel egy, már a fejlesztő által sem támogatott - sőt nem ajánlott - böngészővel gyanútlanul csatlakoznak egy kávézó ingyenes hot-spotjára, veszélyeztetve ezzel a féltett adatbázisokat.
Nálunk adatai a lehető legnagyobb biztonságban tudhatja, mert:
Mindemellett fontos figyelembe venni, hogy az FMR rendszer nem adatbázis kezelő szoftver. Bár lényegesen biztonságosabbnak tartjuk, mint a nyílt, email útján történő információcserét, vállalati titkok és bizalmas információk tárolására nem javasoljuk! Az FMR rendszer elsősorban az operatív feladatok és az azok megoldása során képződő dokumentumok kezelésére és tárolására szolgáló szoftver.
Szakértőink egybehangzó véleménye szerint, amennyiben a rendszerben tárolt adatokat szeretnék megszerezni, nem a MadIT Kft által üzemeltetett szerveren keresztül próbálkoznának, hanem a felhasználó számítógépén keresztül. Munkánk során mi is tapasztaltuk, hogy egy fix IP címen elérhető hálózatot átlagosan 2-3 percenként próbálnak különböző hacker-robotok feltörni. Amennyiben ez sikerül nekik, akkor viszont gyakorlatilag mindegy, hogy hol tárolja az adatokat, ha azokat email-ben küldi el, vagy feltölti egy bármilyen
rendszerbe. Ha nem biztos abban, hogy ez nem fordulhat elő, akkor keressen bennünket az itbiztonság@madit.hu elérhetőségen!
Ön milyen honlapot szeretne? Segítünk, hogy pontosan olyan legyen, amilyennek elképzelte!
Senki sem tudhatja jobban Önnél, milyen weboldalt szeretne. Természetesen mi ezzel tisztában vagyunk, ezért nálunk Ön mondja meg, milyen legyen honlapja. Kreativitásunkkal, szakértelmünkkel, tapasztalatunkkal azon leszünk, hogy az Ön honlapja napjaink kihívásainak maximálisan megfelelő, modern, könnyen használható legyen - pontosan olyan, amilyent Ön szeretne. Kérésére akár logóját, kisarculatát* is megtervezzük, illetve igényeinek megfelelően elkészítjük a honlapjához szükséges webalkalmazásokat* is.
A honlap* lényegében egy „internetes kirakat”, „prospektus”, melynek célja, hogy cégét, vállalkozását bemutassa. A webalkalmazás* ennél több: a webalkalmazás Ön helyett dolgozik, akkor is, amikor Ön pihen.
Az ár miatt sem kell aggódnia. Nincsenek bonyolult csomagok, nincsenek áttekinthetetlen táblázatok, sem rejtett költségek. Ön elképzeli, mi megalkotjuk, és a költségek* közben nem emelkednek.
Engedje meg, hogy bemutassuk a Visual CMS* tartalomkezelő rendszerünket. Ha azt gondolta, hogy egy honlapon bonyolult képeket, szövegeket módosítani vagy feltölteni, meg fog lepődni: az általunk készített weboldalakon ez gyerekjáték.
Akár egy háztartáson belül is előfordulhat több különböző méretű eszköz. Nyilván nem fog ugyanaz a weboldal ugyanúgy megjelenni egy 5,5" átmérőjű telefonon és egy 28" átmérőjű monitoron. Kivéve, ha az oldal reszponzív*. De mi az, hogy reszponzív?
Miután elkészült weboldala, a tartalomfeltöltést, illetve későbbi módosításokat Ön egyszerűen, kényelmesen intézheti otthonából. Weboldalaink úgy vannak kialakítva, hogy a tulajdonos, vagy az általa meghatározott, adminisztrátori jogosultsággal rendelkező személy különösebb szakértelem nélkül bármikor tudja őket módosítani, szöveges tartalmat, vagy képeket feltölteni.
Ügyfeleinek az interneten több millió weboldal között kell megtalálniuk az Ön weboldalát. Akármilyen különleges dologgal foglalkozik, biztos lehet benne, hogy még jó néhány, az Önéhez hasonló honlappal kell versenyeznie, melyek közül az Ön weblapjának ki kell tűnnie valamivel. Ezt egyrészt az úgynevezett keresőoptimalizálás*, más néven SEO* révén tudja elérni, másrészt különböző online (internetes) és offline (hagyományos) hirdetésekkel* tudja növelni honlapja látogatottságát. Weboldalát ezért egy alap keresőoptimalizálás-csomaggal adjuk át Önnek, de szívesen segítünk hirdetési kampányainak megszervezésében, lebonyolításában is
Egy jó honlap több, mint egy internetes névjegykártya, vagy egy szórólap. Egy jó honlap egy plusz munkaerő: fáradhatatlanul dolgozik olyankor is, amikor mindenki más pihen. Egy jó honlap mindig szem előtt van, mert online- és hagyományos hirdetésekkel, kampányokkal folyamatosan igyekszik elérni a célközönségét és fel van készítve arra, hogy a keresők is könnyen megtalálják.Egy jó honlap nem csak eléri, hanem meg is szólítja potenciális ügyfeleit: webalkalmazások segítségével látogatókat regisztrál, hírlevél-feliratkozásokat kezel, termékeket mutat be, megrendeléseket vesz fel anélkül, hogy Önnek egyetlen ujját mozdítania kellene. Mi azon leszünk, hogy Önnek ilyen honlapja legyen.
Napjaink internetezési szokásai gyökeresen megváltoztak, akár csak az elmúlt néhány évet figyelembe véve. Tíz évvel ezelőtt gyakorlatilag kizárólag asztali számítógépeken, illetve laptopokon nézték a weboldalakat. Mára azonban robbanásszarűen elterjedtek az olyan, lényegesen kisebb – 12-30 cm-es - képernyővel rendelkező mobil eszközök, mint az okostelefon, illetve a tablet, míg a másik véglet az extrém nagy képernyő, akár 200 cm-es képátlóval. Egy asztali monitorra optimalizált weboldalt értelemszerűen nem tudott ugyanolyan minőségben megjeleníteni egy mobileszköz, csak kényelmetlen oldalirányú görgetések árán. Egy óriásmonitoron viszont a felbontás okozott bosszúságokat. Ennek a problémának a megoldására fejlesztették ki az úgynevezett reszponzív weboldalt. A reszponzív honlap érzékeli és figyelembe veszi, hogy milyen kijelzőmérettel rendelkező eszközről böngészik, és annak megfelelően alakítja az oldal megjelenését. Jellemzően nem fix értékekben vannak meghatározva a honlap elemeinek méretei, hanem a százalékosan, a képernyőmérethez és a felbontáshoz igazodva. Így a reszponzív oldal mind olvashatóságban, mind pedig használhatóságban ugyanazt az élményt fogja adni a felhasználónak, bármilyen eszközről érkezik is az Ön weboldalára.Vannak azonban olyan speciális esetek, amikor kifejezetten mobiltelefonra optimalizált weboldalra van szükség. Természetesen ebben is tudunk Önnek segíteni.
Szolgáltatásunkkal az Ön informatikai hálózata gyorsabb, valamint külső adatlopással szemben biztonságosabb lesz, kevesebb felesleges kábelköteggel.
Egy jól megtervezett és konfigurált informatikai hálózat olyan mint a levegő: csak akkor vesszük észre, mennyire fontos, amikor nincs.
Bár elméletben könnyű, a gyakorlat egyszerre több szakember pontos együttműködését követeli meg.
Ezekben a rendszerekben a végletekig igaz a "leggyengébb láncszem" elve! Hiába a profi számítógép, a gigabites sebességre képes switch (adatelosztó), ha a kábelek minősége, tudása alacsony.
Saját tapasztalataink is azt mutatják - bár nyilván van néhány kivétel - hogy számtalan esetben még a 10 évvel ezelőtt sok pénzért kiépített kábelhálózatok minősége sem felel meg a mai elvárásoknak.
Az általunk is használt, számtalan nagyvállalatnál kötelezően alkalmazandó kábelek és csatlakozók piacvezető gyátója is összesen 10 év garanciát vállal a termékeire, és ez bizony nem véletlen.
Azt mindenki elfogadja, hogy egy számítógép 3-4 év után már nagyon nehézkesen használható munkavégzésre. Ahogyan a szoftverek fejlődnek, egyre nagyobb a teljesítményigényük.
Gondoljunk bele: a wifi-szabvány megalkotása óta (1997 - nem is volt olyan régen) 6 (!) új wifi-szabvány jött létre, az utolsó (802.11ac) 2013-ban! Ez azt jelenti, hogy a 2013-ig gyártott eszközök, amelyeket még korszerűnek gondolunk, logikusan már nem ismerhetik ezt a szabványt! Pedig a sebeség és hatótávolság szempontjából nagyon nem mindegy, mit használunk.
Egy hálózat kialakítása során az információ birtoklása és annak biztonsága szintén meghatározó szempont. A múltban az adatokat "klasszikus módszerekkel", gyakorlatilag fizikai eltulajdonítással vagy illegális másolással szerezték meg. Ma már nincs szükség az adathordozóval való fizikai kontaktusra. A cyberbűnözés nem újkeletű fogalom, viszont korunk nagy problémája, hogy a technikai eszközök fejlődésével bárki olyan eszközök birtokába juthat, amely alkalmassá teszi komoly károk okozására. Sok esetben a "betörő" nem feltétlenül az adataink eltulajdonítására fókuszál, hanem a rendszerünk teljesítményének saját célokra történő felhasználására. Ennek tudatában sem megnyugtató gondolat, hogy bárki a leveleink, fényképeink, adataink között keresgélhet szabadon. Ha ugyanezt a lakásunkban tenné, azonnal segítségért, jogorvoslatért kiáltanánk!
akár egyetlen hibás csatlakozó is végzetesen képes lelassítani a rendszert
a kívánt sebesség egyénfüggő. Egy átlagos irodai felhasználásra jelenleg bőségesen elegendő egy 100MHz hálózat. Ennek megfelelően nem feltétlenül szükséges a szabványnak megfelelő kábelhálózatot lecserélni. Azonban fontos hangsúlyozni, hogy az informatikában néhány év hatalmas idő, ami most megfelel, lehet, hogy 2 év elteltével szűkös lesz. Elég csak arra gondolni, hogy ma már nem egy szolgáltató GigaBit sávszélességgel kínálja az internetet, ami semmit sem ér, ha a kábeleink ennek az egytizedét képesek eljuttatni a számítógépeinkhez. Gyakorlati tapasztalat, hogy az éppen elterjedőben lév 4K-s televíziókhoz készült videó anyagok a számítógépekről már nem jutnak el a készülékhez egy 100MHz-es hálózaton.
nagyon nehéz feladat. Az közismert, hogy a tartalmakat lehet szűrni, sőt akár komplett oldalak elérhetőségét is meg lehet szüntetni egy munkahelyen, vagy akár letiltani a torrent lehetőségét, hiszen utóbbi kifejezetten ‘sebességgyilkos’ lehet. Azt azonban, hogy nagy eredményeséggel kizárjuk a károkozók behatolását, illetve visszaverjük az említet cyberbűnözők behatolási kísérleteit már csak komoly szaktudással rendelkező, tapasztalt IT szakemberek képesek megoldani.
számítógépes hálózatunk rendelkezik egy saját azonosító rendszerrel. Minden egyes eszköz, amely a hálózatra csatlakozik egy egyedi azonosítóval rendelkezik (belső IP). A router nevü eszköz ezen azonosítók alapján osztja el az adatcsomagokat. A probléma az, hogy a wifi hálózat általában ugyanezen IP tartományon belül kerül kialakításra, amely azért lehet gond, mert ezek a jelek nem állnak meg a falaknál. Külön lehetne beszélni a wifi rendszerek védelméről (szükséges is), ellenben az mindenkinek ismerős érzés, hogy nem szívesen adja meg a wifi jelszót idegennek, mégpedig teljesen jogosan. Hiszen ha bent van a hálózatban, akkor már minden eszközhöz hozzáfér, így a lehetőségek megnyílnak a tisztességtelen szándék előtt is. Sok esetben arra sem fordítanak figyelmet a működő rendszereknél, hogy a routerek gyári jelszavát megváltoztassák, ezzel gyakorlatilag napokban sem mérhető idő alatt teszik ki magukat a biztos feltörésnek. Méréseink szerint egy átlagos internet kapcsolatot 2-3 percenként ér támadás, amelyek jellemzően nem komolyak, de az admin/1234 és hasonló próbálkozások sok esetben sajnos eredményre vezetnek.
Egy korszerűen kialakított wifi hálózat több csatlakozási pontot tartalmaz. Ha szükséges van egy, a kábelhálózaton működő IP tartományhoz csatlakozó nem publikus wifi. Mellette egy publikus wifi, amely semmiféle adatkapcsolattal nem rendelkezik a céges hálózattal. A megfelelően konfigurált hálózatban letiltásra kerül a wifi csatlakozások közötti minden átjárás.
Az már csak egy apró gondolat, hogy a publikus wifi a rendelkezésre álló internet sávszélességnek csak egy meghatározott részét kapja meg, így nem fordulhat elő, hogy egy vendég számítógépén véletlen bekapcsolva felejtett torrent kliens a teljes céges sávszélességet lefoglalja. Ha továbbgondoljuk, még ezt is lehet tovább finomítani, de ezek már tényleg egyénre szabott apróságok.
Munkatársaink több mint 15 éve foglalkoznak IT hálózatok építésével, üzemeltetésével. Büszkék vagyunk arra, hogy egy 2002-ben általunk telepített gigabit-es hálózat (akkor még külön kellett rendelni az akkor speciálisnak minősülő kábeleket), amely egy nagyvállalatnál működik a mai napig kiszolgálja a cég igényeit.
Általánosan elterjedt vélemény, hogy a profi megoldások nagyon drágák. Ez ma már nem igaz.
Kétségtelen, hogy a kifejezetten egyedi fejlesztésekkel megoldott egyéni problémák elsősorban a fejlesztési munka miatt valóban sokba kerülhetnek, azonban az általánosan használt rendszerek viszonylag költségtakarékosan kialakíthatóak, ha van egy jó alapkoncepció.
Ennek megfelelően alakítottunk ki egy kis- és középvállalati csomagot.
Kisvállalati hálózat - biztonsági csomag: (amelnnyiben a hálózat egyéb alkatrészei nem megfelelőek, akkor is alkalmazható az adatbiztonság érdekében)
A kábelhálózatok kialakítása, átalakítása, felmérése nyilvánvalóan egyedi kérdés, hiszen függ a távolságoktól és a szükséges végpont darabszámtól.